piątek, 14 sierpnia 2015

Prolog

Weronika i Roksana są nastoletnimi siostrami, które (jak większość nastolatków) mają swoich idoli. Przeprowadzają się do Bristol, ponieważ ich tata dostaje tam nową, lepszą pracę. Dziewczyny są lekko przytłoczone kolejną przeprowadzką lecz gdy zamieszkają w nowym domu wszystko nabierze barw. Charlie i Leondre(Leo)-dwoje przyjaciół tworzących duet Bars and Melody. Są bardzo szczęśliwi ze spełnienia swoich marzeń. Charlie tata jest biznesmenem i znalazł odpowiednią osobę do swojej firmy. Pytanie na jak długo? Czy przeprowadzka dziewczyn wywróci nie tylko ich życie do góry nogami? Czy tata Weroniki i Roksany nie zmieni zdania co do swojej nowej pracy? Jaką cenę chłopcy będą musieli zapłacić aby zapewnić szczęście swoim ukochanym osobom? Ile są w stanie poświęcić? 

*~~*~~* Początek jest:) Jest to mój pierwszy blog dlatego się trochę denerwuje i mam nadzieję, że wam się spodoba. Pisze go już sporo czasu ale dopiero teraz odważyłam się go gdzieś udostępnić. Jeśli są w nim jakieś błędy czy coś to z góry przepraszam. Humanistka się nie urodziłam :D Początek może nie jest za idealny ale miło by było gdyby chociaż trochę was zaciekawił:) Rozdziały będę starała się wstawiać 2 razy w tygodniu :D Jak to zazwyczaj się pisze 'Komentarz=Motywacja' w moim przypadku jest podobnie bo będę wiedziała ile osób czyta mojego bloga i ile osób jest nim zainteresowanych. Jeśli coś wam się nie podoba i takie tam czyli zażalenia, skargi itp wszystko to piszcie mi w komentarzach postaram się jakoś bardziej was zaciekawić:D Także do następnego:)/~Weronikaxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz